Monday, July 6, 2009

有个sohai

话说,after模拟生活营之后,我同顾问团去食饭,
返屋其时候,我去左MU油站打油,
哩个时候,有辆WAJA驾得好兰快,
仲差小小就撞倒路人添。
当时我心讲,赶着去投胎乜。。。
典知,真系撞到了,不过吾系人,系撞车。。。
当时真系好想大大声讲:有人做傻海啊。。哇哈哈哈。。
不过,我穿紧总团衣,要保持形象。。所以上左车先讲。。。
无错,我系幸灾乐祸。。。吹啊。。

3 comments:

阿哲 said...

哇~~好彩你总记得要保持形象啊!

你没同你个团员吃嘢咩?

系咯,讵地知唔知你系吃斋ga?

kianhoh said...

唔知叻。。不过好像唔发现道,或者唔记得。。

x promiser said...

我总记得 XD